Sandra Chavez, Interimkonsult

Konsulter som gör skillnad

Ibland inträffar förändringar snabbt. Det kan vara en omorganisation eller behovet av en temporär ersättare på del- eller heltid vid rekrytering, sjukdom, föräldraledighet eller tillfälliga arbetstopp. Och det är här vi på JSS kommer in i bilden för att snabbt tillhandahålla en konsult inom områden som administration, ekonomi, lön och HR. Vi anpassar oss helt efter era önskemål och behov för att säkerställa en smidig övergång och fortsatt effektivitet.

Anlita en konsult i 4 enkla steg

1. Kravprofil

Vi börjar med att definiera era förväntningar på konsulten gällande arbetsuppgifter, befogenheter och system.

2. Matchning

Utifrån era svar på kravprofilen söker vi den bästa konsulten. Om ingen intern matchning hittas, utforskar vi vårt stora nätverk av underkonsulter.

3. Intervju

Ni presenteras för utvalda konsulter och får möjlighet att ställa frågor för att bedöma om de passar för ert uppdrag.

4. Avtal

Efter att ni har valt lämplig konsult formaliseras samarbetet genom ett avtal. Detaljer som arbetsområden och ansvar klargörs innan uppdraget startar.

Vill du veta mer? Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig!